Reklamacja

 

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. 11 Listopada 7/3, 14-100 Ostróda.

W związku z wadą możesz żądać:

wymiany rzeczy na wolną od wad, usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

obniżeniu ceny, odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

 

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

 W celu zgłoszenia niezgodności towaru z umową możesz skorzystać z gotowego wzoru formularzu reklamacji. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności w jakich powstały domniemane wady oraz datę stwierdzenia wad.

 Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Odpowiedź na reklamacje wysyłana jest na podany przez Klienta adres e-mail, lub SMSem na numer podany w zgłoszeniu.

Wszelkie pytania należy kierować pod adresem reklamacje@prosport24.pl 

 

 

Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl