
WYMIANA TOWARU
1. Działamy zgodnie z obowiązującym prawem konsumenta i aby zapewnić maksymalne usatysfakcjonowanie klienta z robionych w naszym sklepie zakupów, oferujemy możliwość wymiany towaru. W takim wypadku Klient jest zobowiązany odesłać towar na adres Sklepu: (Sklep ProSport Przemysław Szymański ul. 11 Listopada 7/3 14-100 Ostróda) w stanie niezmienionym. Konsument powinien zwrócić towar w takim samym stanie, w jakim otrzymał go od Sprzedającego. W szczególności powinien dołączyć wszelkie otrzymane wraz z towarem części, akcesoria i dokumenty, a także oryginalne opakowanie.
2. Realizacja wymiany towaru. Warunkiem realizacji wymiany jest odesłanie na swój koszt towaru oraz dołączenie oryginalnego dowodu sprzedaży (paragon, faktura) oraz dołączenie wypełnionego formularza wymiany wraz z odpowiednią kwotą na przesyłkę zwrotną (kwotę tę również można wpłacić na nasze konto).
3. Koszty przesyłki w obie strony ponosi klient.
4. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt adresata ani za pobraniem.
5. Wymiana zostanie zrealizowana do 7 dni roboczych od daty otrzymania przez sklep przesyłki.
6. W przypadku braku towaru na wymianę dokonany zostanie zwrot pieniędzy na podany nr konta.
7. W przypadku nie spełnienia wszystkich powyższych warunków towar zostanie odesłany do klienta na jego koszt.
Dane do przelewu:
Przemysław Szymański
11 Listopada 7/3 14-100 Ostróda
ING BANK - 62 1050 1764 1000 0090 7129 9938