Zwrot i Reklamacja

Zwroty towaru

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@prosport24.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. 11 Listopada 7/3, 14-100 Ostróda , od umowy możesz odstąpić w terminie 30 dni bez podania przyczyny.
Termin ten liczy się od dnia wydania rzeczy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

 Produkt należy odesłać na adres sklepu. Koszty dostarczenia zwracanego produktu ponosi Klient. Sklep nie przyjmuje paczek odesłanych za pobraniem oraz paczek odesłanych do paczkomatów.  

 Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Karton nieoklejony taśmą klejącą.

Zwracany towar nie może mieć żadnych śladów użytkowania! Inaczej zostanie od zwracanej kwoty zostanie odliczona kwota odpowiednia do stanu zużycia produktu.



Formularz zwrotu dołączony jest zawsze do zamówienia.

 

 

 

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. 11 Listopada 7/3, 14-100 Ostróda.

W związku z wadą możesz żądać:

wymiany rzeczy na wolną od wad, usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

obniżeniu ceny, odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

 

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

 W celu zgłoszenia niezgodności towaru z umową możesz skorzystać z gotowego wzoru formularzu reklamacji. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności w jakich powstały domniemane wady oraz datę stwierdzenia wad.

 Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Odpowiedź na reklamacje wysyłana jest na podany przez Klienta adres e-mail, lub SMSem na numer podany w zgłoszeniu.

Wszelkie pytania należy kierować pod adresem reklamacje@prosport24.pl 

 

 

Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl