Reklamacja
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.
Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. 11 Listopada 7/3, 14-100 Ostróda.
W związku z wadą możesz żądać:
wymiany rzeczy na wolną od wad, usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
obniżeniu ceny, odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
W celu zgłoszenia niezgodności towaru z umową możesz skorzystać z gotowego wzoru formularzu reklamacji. Formularz należy wypełnić drukowanymi literami. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności w jakich powstały domniemane wady oraz datę stwierdzenia wad.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Odpowiedź na reklamacje wysyłana jest na podany przez Klienta adres e-mail, lub SMSem na numer podany w zgłoszeniu.
Wszelkie pytania należy kierować pod adresem reklamacje@prosport24.pl